söndag 14 november 2010

Långpromenad, fika & köttfärslimpa

Varit hos Anna idag & fikat. Minns nog knappt när vi 2 sist satt ner & fikade ensamma utan barn & män. Supertrevligt. Drack kaffe, åt chokladmoussebakelser & pratade förlossning (Anna ska få en bäbis när som helst). Ska bli sååå spännande att se vad det är för en liten sötkorv som gömmer sig där inne! ;-)

Runt 15 va det dags att bege sig hemåt innan det mörknade, Anders & Agnes va hos doktorn m vår lilla hostare Astrid så jag hade planerat att gå hem. Blev en skön promenad på ca 5KM. Va nämligen inne på en av mina nya favvobloggar "Fru N & Knepstolparna" & hon tipsade om ett program på en sida där man kan mäta upp sin runda! Kolla in HÄR!!
Toppen kul verktyg som verkligen peppar en till att promenera. Min kvällsrunda är typ 3km lång. Känns lagom till en början iaf.

Har precis slängt in en köttfärslimpa i ugnen, Agnes kollar pippi & Astrid är lite små krasslig så hon sover fortf. Själv sitter jag i valet & kvalet om jag ska dra tummen loss & baka bröd till veckan eller om jag ska joina Agnes i soffan. Hursom helst är det en Skööön Söndagskväll här i Berga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar