lördag 2 juni 2012

Lite om igår & dagens loppis...

Vaknade & mådde riktigt fräscht trots att kvällen igår va lång & trevlig. Vilket härligt tjejgäng! God mat, trevlig musik & god öl, Spendrups "BISTRO LAGER" är en riktigt god mellanöl! Sen blev det en sväng om "Hamnplan" också.
 Ännu ett poäng till Gotland efter igår. Vi åkte buss hem från stan i alldeles lagom tid dvs 23:50. Det tog knappt 1h. Sen 2-3min promenad hem. Supersmidigt. Jämnfört m Berga då det vid samma tid ofta tog närmare 1½h plus att jag va tvungen att byta 2-3gg, T-bana, roslagsbana & buss. Och sen fick jag gå i 10min. Inte så pjåkigt att bo långt ut på landet ändå & här behövde jag inte ens ha nycklarna mellan knogarna & titta bakåt hela tiden.

Så det va självklart att dra på en liten loppistur idag. Blev bla. den här gosaken! Härligt orange Italiensk "rolly" (man kan höja & sänka den) i toppen fint skick. 20kr och vi fick in lite färg i köket!

2 kommentarer:

  1. Nä du skojar, fick ni lampan för ynkliga 20 spänn? Sååå avundsjuk jag blev nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Garage-loppis is the shit.. Folk vill bara bli av med sakerna & har ingen direkt koll alls.... :-D

      Radera