måndag 25 juni 2012

Uppspeedad & loppis fynd!

Försöker varva ner efter jobbet. Gick bra att stänga ensam men det är bra mycket som ska fixas precis i stängnings ögonblicket...  Phuuu!!! Och så stormig, regning mörkerkörning hem i 45min på det!  Axlarna ovanför huvudet när jag kom hem. ;-D Så jag passar på att blogga innan jag lägger mig, för att komma till ro. Imorgon ringer klockan vid 06:30.

Hittade ett nytt ställe idag! Det jag hittade bland allt som fanns låg i ouppackade men prismärkta lådor. Helt galet ställe!  Ryska dockan kostade 50kr, brickan va omärkt han sa 5kr och när jag precis skulle betala fick jag syn på krukorna  i en annan låda han sa 10kr för hela lådan vilket va mest plast innerkrukor så jag nöjde mig med dom 2fina för 10kr under tiden prutade han själv ner ALLT till 50kr. Bara att betala & se glad ut! Skönt när dom sköter prutningen åt en...  

Och så min 7:e w-germany vas från kupan för 5kr.  Märkt 912-14!

Dags att köpa ett brickband till alla mina brickor kanske!! 

Stora i topp skick, lilla har lite nagg! 

Kolla vilka ögon!!

Galet nöjd för 55kr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar