onsdag 18 februari 2015

Älskar dom...

Jag lägger inte mycket pengar på kläder till mig.. Visst jag köper en heldel kläder, fast oftast billigt på typ HM, Åhlens & Lindex men också endel Second Hand.

Och ännu snålare är jag när det kommer till skor. Är ingen sko&väsk tjej.. Har faktiskt aldrig köpt ett par äkta skinnskor även om jag vet att dom håller bättre. Eller jo... För 10år sen köpte jag ett par Converse i skinn. Istället köper jag oftast skor på typ Skopunkten för 2-300kr och såklart håller dom max 1-2 säsonger.

Igår va jag & Agnes på Hemse för att hitta ett par jympaskor till henne. Men jag hittade också dessa...

Ett par fodrade Ekologiska Kavat Stövlar i skinn...
Åhhh... Har suktat efter dessa sen min vän köpte sådana. Dom är sååå snygga!!

Jag provade dom lite hastigt. Dom är 1 storlek större än vad jag brukar ha men dom satt bra utan att glappa. Så jag gissar att dom är små i storlekarna. Men hejdade mig...
Men efter att inte kunnat släppa tanken på dom det senaste dygnet så bestämde jag mig! Dom ska jag ha!! Det är ändå en investering, dom kommer hålla i många år och bara bli snyggare och priset va rabatterat & BRA!!!

Snåljåpen i mig våndas lite men det sunda förnuftet överröstar snålisen.. För när jag kollat runt på nätet & Tradera så inser jag att jag gjort ett fynd!!! 

Så idag har jag tjänat MASSOR av pengar.. Visst är du stolt över mig Cilla!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar