tisdag 4 maj 2010

Dom små detaljerna...

Gillar att ha mina saker i snygga förpackningar/burkar. (Ni kan ju tänka er hur mitt nya "walk in"skafferi kommer bli). Bara en sådan sak att jag har en gammal ögonkakao & bakpulver förpackningar som jag fyller på, för jag tycker inte den nya förpackningen är lika snygg.... Ja ni hör ju. :-)









Så alltifrån tvättmedel, välling, pasta, müsli, mjöl, kryddor hälls över i nya burkar här hemma. Favoriterna är mina "surte" konservburkar i glas & dom färgglada franska burkarna. Och står jag & väljer mellan 2 olika krossade tomater så åker garanterat den snygga burken i vagnen trots att den kanske kostar någon krona mer..

Sådan är jag!! :-)

1 kommentar:

  1. Jag är nog likadan, om det finns två burkar att välja utav inne i affären så tar jag den som ser finast och godast ut. Man "äter" ju även med ögat =)

    http://annabellesblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera