måndag 10 maj 2010

Majskrokar & ny frissa..



Idag när vi va & lekte hos Janet så testade jag att ge Astrid en majskrok. Tjejen som inte ens kan tugga & som suger i sig maten ÄLSKADE dom.. Eftermiddagen tillbringade jag & barnen på golvet på en madrass med massa kuddar & filtar. Vi läste böcker, jag läste DN, vi lekte & bråkade lite. :-) Agnes har väl inte varit jätte charmig senaste dagarna. Nya uttrycken är: -Agnes kan!! & -Jag vill inte!!

Men ändå kommer jag sakna ihjäl mig för imorgon kväll åker vi med henne till Nynäs & möter upp Farmor Gunilla som "turar" m båten och så åker hon ner till Gotland & kommer hem igen först på Lördag!!! Första gången som hon är ifrån oss båda så lång tid. Tror oxå att dom som kommer ha mest poblem med det är vi!! ;-) Hon ser mest fram emot att åka STOOORA båten!

När man ska till Gotland måste man piffa till sig lite. Så idag åkte saxen, glassen, musse dvd:n & mammas bästa tålamod fram!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på Astrid och majskroken! Det riktigt syns hur gott det kliar i munnen :-)

    SvaraRadera
  2. Börjar misstänka att det kan handla lite om tänder för det ska tuggas oh bitas i allt.. eller så är det bara den där smaka åldern.. :-)

    SvaraRadera