onsdag 19 maj 2010

Lufthål!

Är hemma igen efter 5-6 timmar på jobbet. HÄÄÄRLIGT! Körde bara ombyggnad, ingen kassa alls. Sååå skönt & kul att köra på och fokusera fullt på något helt annat än barnen.
Dom flesta tycker att planogrambygge är skit jobbigt/trist. I LIKE IT!! Speciellt när man får köra ostört som idag... Saknades lite grejer bara så jag hann inte helt klart. Dvs det blir några timmar till nästa vecka. Inte mig emot!!

Nu ska jag krypa ner och sova så gott. Är riktigt mör i benen av allt spring. En av dom sakerna jag gillar med mitt jobb, tempot!

Förresten... det slog mig idag när jag for runt där som en liten virvelvind att sist jag jobbade så haltade/släpade/vaggade jag fram som en skadeskjuten valross. Usch va stooor, tung & vad ont jag hade sista tiden (slutade jobba i v30), det va riktigt plågsamt. :-S Och SHIT va häftigt att kroppen hämtar sig så snabbt ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar