onsdag 5 maj 2010

mamma-bäbis dag!!

Idag är det den heliga "mamma-bäbisdagen"!! En dag i veckan försöker jag att göra INGENTING m Astrid. För skönaste för min lilla bäbis är trots allt att vara hemma i lugn & ro. Enligt mig iaf. Astrid gillar iofs när det är rörelse runt henne men njuter oxå av lugn & ro.
Och eftersom det nästan alltid är fullt ös m Agnes, fikor, bvc, lekdejt m Janet & kidsen, dagis hämt&lämning, affären & massa bilåkning så känns det viktigt att verkligen softa iaf 1 dag i veckan.

Astrid har redan somnat gott i sin vagn & jag har läst DN. Nu ska jag gå ner & kolla igenom Agnes gamla klädlådor & plocka upp lite nytt till Astrid och packa ner det som blivit för litet.

Har klickat hem lite nytt till båda barnen från Tradera i veckan som varit oxå så snart borde trilla ner lite kul i postlådan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar