torsdag 2 september 2010

Bli en Buzzador du med!

Just nu söker Buzzador efter bland annat gravida & småbarns föräldrar till kommande kampanjer. Skynda att registrera dig innan 5:e Sept så kanske du kommer med i den närmsta som är ett blöjtest.
Jag är en buzzador, det innebär att jag får möjligheten att testa olika produkter som passar just min profil & livssituation. Just nu mycket barn & bäbis prylar, prata om varan & dela med mig av prover med andra tex som jag småbarnsföräldrar. Och sen ska jag svarar på vad jag & mina vänner tyckte. Lätt som en plätt!! Klicka dig in HÄR, bli medlem & skapa en profil du oxå. Självklart kan du bli medlem om du inte har barn oxå. Man får testa massa olika varor teer, ostar, duschkrämer, abonemang osv...
Kanske du hinner med i pampers kampanjen om du passar in i deras målgrupp om inte så kommer det säkert nya kampanjer snart som du får haka på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar