torsdag 16 september 2010

Pinsamt men sant...

Jag fixar INTE när barnen är magsjuka & kräks. Får panik. Eller iofs, måste jag verkligen så går det. Som igår innan Anders kom hem. Men såfort han kom hem släppte jag allt m Agnes. Samtidigt som jag bara vill krama om & trösta henne så tar det emot. Knäppt!!



Här har jag och lilla pinglan sovit inatt. Mysigt iofs. Vågar inte sova m henne i gästsängen då hon rullar & kryper endel i sömnen.


Inatt har jag & Astrid sovit på madrassen i vardagsrummet. Agnes va dålig fram till 03 men sen dess har hon inte kräkts mer. Har tom fått i sig ½ välling idag, vi vågar inte ge mer just nu.. Nu ligger hon på madrasserna och vilar och kollar TV och är piggare & gladare än igår iaf. Största problemet nu är lillasyster som vill leka massor men storasyster är inte riktigt sugen. :-)


Samtidigt känns detta som världens lyx & jä*la I-lansproblem idag... Borde inte alls gnälla.

1 kommentar: