tisdag 14 september 2010

1 TIMME!!!!!

Senaste dagarna har bristen på sömn varit stor. Festförberedelser, sen party natt & tidig morgon (kan inte sova länge när jg är lite bakis) osv..
Igår kväll va det föräldramöte på dagis och när vi tillslut kom säng vid 23 efter massa prat & "halv 8 hos mig" somnade jag snabbt. Vid 2 väckte en trött Anders mig och bad mig ta över supersnoriga & hostande Astrid. Vi gick ner så att han skulle få sova något i natt.
Bäddade upp på golvet, dock va Astrid leksugen och ville INTE sova så jag kollade på Avatar. Men framåt 4-430 så somnade hon tillslut & vid 5 fick jag tillslut igen mina blå (bruna)....
Kl 06 vaknade hon dock igen. Fyyyyy!! Jag är sååååå sjukt trött.

Kan man bli galen av trötthet???

Och ikväll ska jag på möte med jobbet.. Undrar ifall jag kommer minnas något av det?

Nu ska jag försöka va en god mor & fixa frukost till barnen, få iväg Agnes till dagis sen SKA Astrid sova.. Och jag också!

1 kommentar:

  1. Vet precis hur trött man kan vara, man kan nästan känna sig full av sömnbrist.
    Ha en så bra dag du kan.
    kram

    Ps. Jag blir glad att de nya färgerna på din blogg

    SvaraRadera