torsdag 9 september 2010

Jag är förvånad själv....

Vet inte vartifrån kraften kom ifrån. Men idag har jag:
  • Städat bilen ordentligt dvs dragit ur mattor, tvättat dom, torkat, dammsugit så gott det går m en handdammsugare, plockat ur allt skräp osv osv Skäms lite över hur jag behandlar vår bil...
  • Städat tvättstugan. Plockat upp berget m tvätt itt på golvet, sorterat tvätt & torkat av allt.
  • Städat hallen. låg typ 100 jackor, vantar, mössor & reklamblad i en enda stor hög + en stooor hög grus från Agnes stövlar..
  • Rensat fotavskraparen utanför dörren. va full..
  • Städat vårt hemska tilfälliga datarum. Dvs torkat slipdamm, nystat upp ormboet av kablar till datorn, dammtorkat & dammsugit & pricken över i ett par gardiner....

Nu bär det av att hämta Agnes på dagis!! Jag ser ut som hej kom & hjälp mig men rent blev det iaf. Behöver ett lååångt bad ikväll när Anders kommer hem!

1 kommentar:

  1. Vad bra!
    Skönt att ha det gjort! Ibland få vi också sådana ryck här hemma. Känns så rent o härligt och prydligt framförallt när man rensat o plockat!
    kram

    SvaraRadera