torsdag 9 september 2010

Kungarna i Tylösand!!!

En trailer på tv ska "sälja" programmet & väcka nyfikenhet. På mig funkade det tvärt om denna gången.
Kungarna på Tylösand...Tänker inte se det, inte ens lite (inte ens trailen tänker jag ägna en sekund i fortsättningen).... Seriöst! Folk som super sig dumma, knu**ar runt, spyr & beter sig som om dom ägde världen trots att alla skrattar åt dom är typ det värsta jag vet. Riktigt tragiskt men jag tycker inte ens synd om dom.
Blir någon ens i närheten av så full på någon fest så tappar jag själv oftast sugen på att dricka mer. Total avsmak!
Det beror på att jag är 32år & gammal tråkkärring tänker ni då... Neej! För jag vet att Lina 20 år också skulle tycka detta va vidrigt pinsam, tragisk & smaklös sk tv-underhållning.

Såg att någon kommenterat på Facebook och skrev något om att dom stoppat könet i örat på varann. Whhhy? Roligt, crazy & häftigt?? Inte ens någonstans! Jag förstår att det gärna är just det HÄR kanal 5 vill, väcka uppmärksamhet, även negativ sådan. All publicitet är bra publicitet. Bjuder på den........

Och så ska deltagarna prata/gråta ut i kvällsblaskorna om hur kränkta dom blivit, att dom blev tvingade i sprit, att dom har poblem m alkohol men ändå blev castade.. osv osv osv osv.....


Kanal 5 vad tänkte ni??? Nytänkade? nej... Fräsch? ehhh var?

Kommer folk verkligen titta på detta & tycka det är häftigt & roligt?? Skrämmande isf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar