tisdag 7 september 2010

Försöker förnya bloggen lite...

Med ett nytt foto på mig.. Jag som är såååå fotgenic.. :-S Gillar inte alls att va framför kameran. Tog typ 35-40 st bilder tills jag lyckas se någolunda klok ut dvs inte tittar på avtryckarknappen, eller ser helt tom ut & att luggen ligger rätt . Finns ju sällan bilder på bara mig eller jag & barnen då jag är bakom kameran hela tiden och Anders tar typ bara bilder när jag är vardagssunkig. Tack för det!

Och ska jag posa ser jag bara ut som ett fån. Måste ha en dator med inbygd digitalkamera snaaart (ännu en anledning att köpa ny) så jag slipper den där "kamera-armen" (man ser att jag själv håller kameran framför mig)... Känner mig såååå fånig!!




Testar bloggig blogg putmun ;-) , se sådär härligt tok urspårad ut och asgarvar åt mig själv (en hollywoodfu hade svimma & fått åka till botoxkliniken pronto m dom skrattrynkorna) och tillslut: kolla sulle nere i högra hörnet.. Luggen är uppdelad i testar och jag ser helt väck ut... Seriöst hur svårt ska det va? :-D


Kika i boggens högra övre hörn så få ni se det som blev bäst.... Hum? Får nog fortsätta öva på att ta snygga bloggfoton på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar