onsdag 1 september 2010

En släng av nerver & loppisprojektet klart.

Idag slog fest planerings nerverna ner som en blixt... Så jag skrev några To do-listor, kollade upp lite grejer, testdukade & testade att göra efterrätten.. Så nu har jag koll igen. Kommer bli hur bra som helst!! :-) Vägrar stressa upp mig!

Idag blev skafferiet helt klart! Nu ska jag bara flytta in allt & organisera.

Det dammiga, fula prylhyllan i trä som jag hittade på loppis för 20kr i somras är nu målad & klar! Anders har hängt upp den och jag har ställt dit mina små "karameller", gamla fina salt & pepparkar som jag hittat på loppisar senaste somrarna. Älskar dom. Och hela hyllan gör köket ännu mer personligt. Såååå nöjd!




Nu är det bara en jalusi gardin, lite lister, ekbänken & hyllorna som ska upp. Även där med hyllorna har vi kommit fram till en egen liten lösning som nog kommer bli toppen snyggt & praktiskt. Vänta & se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar