söndag 4 december 2011

Förlåt...

...har verkligen lagt bloggen åt sidan senaste veckan!!

Har helt enkelt inte funnits tid eller energi.. Ett nödvändigt ont.

I måndags kom jag till hallen men inte längre... Fick ringa jobbet & berätta att jag inte kan komma iväg. Usch va jobbigt det va... Total kraschlandning. Inte bra att det fick gå så långt ännu en gång. Som tur va har jag en toppen chef som förstår mig.
Sen låg jag typ raktlång på soffan i 2dar.

Tillbaka på jobbet i Fredags om än lite "vingligt" & trött men tillbaka. Det va faktiskt rätt skönt & helgens arbetspass har gått bra.. Förutom en lätt släng av resfeber&flygfobi!!

Idag kl 15 gick jag på semester!!! UNDERBART & såååå välbehövligt som ni kanske förstår!!

På Tisdag bär det av till +20 grader & SOL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar