onsdag 21 december 2011

Sista dagen..

Sååååå himla segt att jobba kväll, det blir lixom värre för varje gång. Gillar iofs kvälls pass men det är saknaden av familjen som känns sååå himla jobbig. Vet hur Anders sliter här hemma. Och jag får mer & mer dåligt samvete. Och nya schemat (med bara kväll var 5:e vecka) som skulle börjat gälla efter nyår blir tyvärr försenat. :-S
Men det blir iaf inte mer än 3dar denna veckan. Sista arbetsdagen idag! Tagit lite julledigt! Ska bli såååå Underbart att få hänga med familjen i några dagar. Usch vad jag saknar dom!
Nu ska jag slänga i mig frukost sen ska jag åka & köpa sista klapparna & grejer att ladda barnens "reseväskor" med. Lite russin, kex, nåfon tidning, drickor & sånt att plocka med i jultrafiken.

Ha en fin dag alla kända & okända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar