onsdag 14 december 2011

Trodde jag på det själv....

Eller hur att jag skulle hinna blogga idag...

Hela familjen vaknade vid 8:45. Upp, hänga tvätt & ladda ny masikin, i med frukost, på med kläder & iväg m barnen till dagis.. Sen drog jag direkt till Centrum för att handla mat, hämta ut paket & köpa ett bättre fodrat galonställ till Agnes för här verkar det ju inte bli snö & vinter än på ett tag. Hem, hänga upp & slänga in ny tvätt, slänga i mig ägg & bacon sen bort & hämta posten hos husvakten. Hem, hänga upp & slänga in ännu en tvätt, kika igenom posten & vips så va klockan 12:50. Måste duscha & sen bär det av mot jobbet..

Som sagt tiden går snabbt när man har roligt.... ?

Bjuder istället på 2 inlägg som jag skrev där nere i solen men som inte gick att publicera av någon konstig anledning.. Se här nedanför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar