lördag 14 januari 2012

Coolaste filmen...



Min pappa (röd jacka), min kusin Daniel (som är grym på det där med att filma) som filmar & min farbror va uppe vid stugan i norra Bohuslän (stället där jag spenderat varje sommar hela mitt liv & även där jag gifte mig!). Isen låg tjock, tjockare än vanligt. Så dom tog en promenad. Nästan ända ut till öppna havet! Impad av deras mod, det är en ordentlig bit ut!! Och saltvattens is är inte att lita på speciellt inte i ett sund!! Tuffa killar det där! ;-D

Galet vacker film från paradiset vintertid! Är en dröm att fira jul där någongång..

1 kommentar:

  1. Otroligt vackert! Vart ligger stället? Min släkt har ett ställe på Öddö utanför Strömstad. Var där massor som liten men på senare år har det tyvärr blivit sällan. Västkusten är så fint!

    SvaraRadera