lördag 14 januari 2012

Personal shopping...

Min syster jobbar som butikschef på JC... I torsdags innan det bar iväg på födelsedagsfirande passade jag därför på att handla upp mitt julklapps presentkort på JC!! Med systers gryma hjälp hittade jag 2st jättefina jeans på REA. Jag som sällan hittar något på REA. Ett par blå m raka ben & ett par blåsvarta stuprör. Crocker är nog mitt favvo märke! Snygga jeans till BRA pris!!


Sen hittade jag visst några öronhängen också.. Ett 3-pack m diskreta pluppar & ett par jättefina m trollsländor! Kunde inte låta bli... även om presentkortet va slut!!





TACK mamma för julklappen & tack Maja för hjälpen!

Gjorde gott i garderoben... Vägrar fortf packa upp jeansen jag hade mellan barnen, hade ju dom upp ½år efter Astrid kom (vad f*n trodde jag) och efter ett halvår av förnedrande försök & hånskratt från garderoben så packade jag ner dom igen.. Väntar tills dom blir moderna igen istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar