lördag 7 januari 2012

REA-shopping till barnen!!

Va till Täby C m svärmor idag. Hittade inget till mig mer än ett par svarta chinos på HM:s REA som inte va sådär WOW utan mest sköna.... På Åhlens hittade jag en tröja till Agnes (för mitt presentkort...?) & en påspåse (tygkorv att lägga plastkassar i). Spännande jag är!! :-S

Men däremot på barnavd på Lindex gick jag lös & fyllde på ungarnas vinter/vår garderob rejält!!


Till Agnes: 4 långärmat (helröda från Åhlens) , en T-shirt (rödluvan) en collagejacka & ett par mjukisbrallor!




Astrid fick en t-shirt m rödluvan oxå, en långärmad & bruna mjukisbrallor!





Och så fick dom oxå varsit par tights m Bamse & dinosaurier. Tyckte dom va urhärliga.



Så nu går tvättmasiken & jag borde ta ett tag i garderoberna & passa på att rensa ur.. Men soffan ser sköööön ut! Gunilla drog precis till lekparken m båda barnen så jag ska nog njuta lite av lugnet först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar