tisdag 31 januari 2012

Lite gladare...

Usch... Inatt va jag inte så tillfreds med någonting kan jag lova. Fick nästan panik av att ALLT känns lite upp & ner just nu. Men det är ju för att barnen & jag varit sjuka. Det är bara att städa upp, tvätta berget m smutstvätt, & hoppas att allt återgår till det "normala" snart igen.
Sen blev jag hungrig oxå när jag legat & snurrat ett tag, men försökte ignorera det. Men det vet ju alla ni som känner mig att blir jag hungrig måste jag äta PÅ DIREKTEN!!!
Så jag gick ner & käkade lite frukost vid 5, sen kollade jag lite "extrem överlevnad" tills jag somnade om gott vid 05:30!! Kl 07 vaknade Astrid sen va det fullt ös m frukost, påklädning & dagis! Va glada ungarna blev när vi kom dit. Inga ledsna miner när vi vinkade hejdå! Hoppas nu dom får vara friska & pigga framöver så deras föräldrar kan borsta av knäna, ladda med sömn & energi!!
Och när man ser dom här 2 glada gullungarna kan man inte göra annat än ta en kaffe & köra vidare... Så idag rullade jag utt vardagsrumsmattan igen. Det betyder att alla är friska & kräkisrisken minimal igen.. Hoppas vi kan låta mattan ligga resten av vintern nu!!
Nu ska jag åka till jobbet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar