måndag 23 januari 2012

VAB, VAB, ständigt detta VAB!!!

Astrids kräkis tog ny fart framåt kvällen igår.. Inte ens en ynka dl välling fick stanna. Sen fick hon lite skivat äpple och snart lugnade det sig & hon blev super gosig. Jag & hon låg i soffan och hon låg och strök sin hand över min kind & kramades omvartannat. Skiter i om jag blev smittad då för oj va gosig hon va!


Men vid 23 va hon sååå trött att hon somnade direkt jag la henne i sängen sen sov hon heela natten ända till 8. Va bara in vid 4 & petade in nappen som hon hostat ut..


Idag är hon på topp igen. Ätit frukost, leker m Agnes & ätit en ordentlig lunch!! Just nu pausar barnen i soffan & jag passar på att slösurfa lite..


Om 2 timmar bär det av till jobbet. Finns det ork & möjlighet att lösa det så, så känns det bättre gentemot kollegorna att bara byta pass istf att vara hemma helt. men man orkar inte många dagar på det sättet. Men på Onsdag blir det dagis igen så... Hoppas vi slipper VAB:a på ett tag nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar