lördag 14 januari 2012

Istället för ljudbok...

Jag har oftast ljudbok i bilen till & från jobbet. Antingen har jag köpt eller lånat på bibblan. Men härom veckan tipsade min kollega mig om P3 dokumentärs poddsändningar. Kollade in min P3:app och hittade huuur mycket som helst! Jag som har en skräckblandat intresse för krim har lyssnat på "Haga mannen", "helen mordet" "Branden på scandinavian star" (Båten började brinna på havet rakt utanför vår stuga, minns att vi va & tittade på några av livbåtarna den påsken) mm mm idag började jag lyssna på "södermannen" Finns HUR mycket intressant som helst!!
Så med en sådanhär laddare+FM-sändare & P3 gratis app m massa gratis pod-sändningar slår jag ihjäl mina totala ca 1h15min pendling/dag. Funkar även med hörlurar såklart....



Inte bara gratis utan även allmänbildande!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar