måndag 6 augusti 2012

Både och....

Yeeeeeess!! Om 5 arbetsdar är det seeeemester... Underbart! Längtar så!! Hela vår lilla familj är SÅÅ i behov av salta bad, regn, krabbfiske, sena kvällar & att göra just ingenting.

Men samtidigt om 5 dar har jag ingen aaaaaning om vad jag ska göra "for a living" i framtiden.. Det är liiite läskigt & deprimerande. Så under semestern borde jag även börja uppgradera min CV med senaste erfarenheten och skicka ut över hela ön. Börjar nu förstå hur svår jobbsituationen faktiskt är här på ön under lågsäsongen. Håller alla tummar & tår att det löser sig snart. Jobbet jag haft i sommar har varit grymt roligt & lärorikt. Och inte anade jag att så mycket ändå fastnade under gymnasieåren på restauranglinjen. Ingen vore gladare än jag om jag iaf fick lite extrapass i höst/vinter. *håller tummarna*

Har precis lämnat barnen, duschat & sminkat mig. En kaffe & lite slösurf sen bär det av in mot Visby & sista arbetsveckan! På gott & ont!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar