lördag 11 augusti 2012

Resan hit då...

Ungarna va vakna på kvällen & somnade påväg in till Visby. Vi bar dom sovandes upp till hytten & la oss själva att somna.
När vi kom fram vaknade dom till men somnade snabbt om... Och även jag sov 1½-2h då. 

Efter 1½-2h vaknade jag av att Anders stannat för att gå på toa. Då sitter Astrid & det bara stört rinner blod ur näsan. (hon får alltid näsblod när hon börjar bli lite förkyld spana in fläcken på axelkudden) sen dess va hon vaken.


Vid 07 åt vi frukost på Mac Donalds i Örebro. Ungarna fick gå in & välja varsin leksak i en låda bakom kassan.Världens gulligaste tjej i kassan. Sen tog jag över ratten. Under tiden jag & co-driver Astrid körde så sov både Anders & Agnes. Astrid va: Glad, cool, rolig, dryg, sur, kollade film & åt glass!!
 


Agnes VÄCKTE vi när det va 2mil kvar.


Detta va den smidigaste resan hit ever sen vi fick 2 barn!!! Det som jag trott skulle bli kaos & massa bråk flöt på bättre än någonsin. Om möjligt kommer vi göra om det nästa gång vi ska åka hit!! Och trots att jag bara sovit 2h på båten & 1½ i bilen så är jag helt okej pigg idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar