torsdag 30 augusti 2012

Lilla julafton...

Gick ut i garaget & gläntade på lite några lådor jag kunde komma åt och kollade i våra noteringar vad lådorna innehåller. Tog med mig två in och öppnade.. 

Aldrig kunde jag tro att jag skulle bli så glad & känslosam över att hitta gamla noppiga raggisar, strumpbyxor & massa förp med IKEA servetter.. 

Blev till och med lite tårögd över mina gabriel-fat.. Men dom fick förbli nerpackade. Ont om bra förvaring i detta köket...

Åhhhhhhh va plågsamt!!! Vill ha ett HEM att packa upp alla mina saker i. Ställa in ALLT i skåp och använda dom!  Istället ligger allt nerpackat i numrerade lådor i ett förråd och vi väntar på att drömhuset ska dyka upp...

Ingen lätt situation för en pryl-tjej med kontrollbehov & noll tålamod!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar