lördag 4 augusti 2012

This I need!!!

Kom hem vid 17:15, nu har det gått 2,5h och vi har hunnit med massor kul i lugn & ro...
Kramats i soffan, spelat på Ipaden, jag & Anders har läst lite i varsin bok medans barnen lekte i trädgården, vi har hämtat pizza på Gumbalde, medans vi väntade på maten drack vi varsin öl & barnen käkade glass (ibland behöver det inte va så himla ordning & reda), farfar kom förbi, jag & barnens spelade lite fotboll medans Anders fortsatte med sin bok (helt fast i "Hungerspelen" han oxå), jag har slagit lite på en golfboll vore kul att ta upp golfen & ta detdär nedrans kortet snart och så hängde jag lite tvätt.. Nu sover Astrid & snart Agnes oxå.. Jag har hyrt 3 filmer så snart ska jag & mannen krypa upp i soffan!

Det här vad precis vad jag behövde. En skön "det blir vad det blir" hemmakväll utan matpanik & massa måsten. Bara gjort vad som fallit oss på och vi har hunnit massa roliga saker...

Så vi får se vad som händer imorgon.. Varken vill eller orkar planera något. Det blir vad det blir, skönast så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar