söndag 20 januari 2013

2 nya favoriter...

Har hittat 2 nya inspirerande & super galet snygga bloggar idag!!!

Vintage house... Precis så fast kanske lite nedtonat vill jag ha det i mitt drömhus!!

och...

FINEDAGE - Dansk vintage blogg.. Snygg & väldigt mycket "meeen varför hittar jag aldrig dom sakerna på loppis" suuuuper avis känsla & "men varför tyckte jag inte det va snyggt när jag höll i det igår"... Det är ju jättefint när det är på bild på en assnygg blogg!!!!! Hon finns på Instagram oxå!!!

Hur hinner domdär retro/vintage/loppisbloggarna med & hur har dom rååååd!?    
För mig se det ut såhär: Jobbar mycket = "mycket" pengar - ingen tid/ork/samvete för loppis...    (varit hemifrån i 10h, ringer mannen påväg från jobbet som då  svettas m middag & barn. Brukar sällan vara läge eller poppis att dra förbi Kupan då kan jag lova)
Jobba lite = mycket tid för loppis - inte samvete att spendera (pengar jag inte tjänar) då precis..

Lägger båda i "Bloggar jag gillar listan"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar