söndag 13 januari 2013

Helgen...

Jobbar fre-sön. Lördag & söndag i kassan. Att jobba stillasittande går bättre för varje gång. Kroppen börjar vänja sig. Första gångerna total havererade min kropp. Febrig, magen slutade jobba & yr. Inte van att sitta still alls efter 13år på jobb där man ständigt va på språng.. Men igår va det helt okej och jag hade bara lite ont i ryggen.

Blev frisserad & gosad igår när jag kom hem från jobbet vid 19.

Vidd 22 började jag gäspa så jag övergav Anders i soffan för att somna nära med Agnes!

Idag är sista arbetsdagen på en en 2 veckor lång period då jag bara haft 2 lediga dagar. Eller okej 3 lediga dar då dag1 på dom här 2veckorna va nyårsdagen & jag va ledig men då va jag inte i bästa skicket. Så jag började inte på topp precis. :-D  Har gått väldigt bra men igår kväll & idag känns ordentligt i skallen. Så pass att jag vaknade vid 01 inatt, gick ner för att hämta vatten och då höll på att svimma så jag låg en stund på köksgolvet. Första gången jag uppskattade det iskalla golvet kan jag lova. ;-) Nattliga yrselanfall har inte hänt sen vi bodde i Sthlm. Ett gammalt välkänt stresssymtom som jag trodde att jag lämnat på fastlandet. :-S  Samtidigt så är mina tankar mer & mer på fastlandet istället för här och det kan nog påverka endel också. Imorgon är det dagen D som i operation! En efterlängtad men samtidigt skrämmande milstolpe..

Tackar Ipaden & lättroade barn som gjorde att vi vuxna iaf kunde slumra till 09:30 idag. Välbehövliga extra timmar.

Frukost & Kaffe i magen. Nu duschen & sen off to work. Kl 23-23:30 är jag hemma igen. Fast jag tror någon satt lim på datorstolen...  Seeegt att komma loss!



1 kommentar:

  1. Det där med stress e inte å leka med, samtidigt som jag själv vet om det så är jag duktig på att köra på i 180, men en dag så säger kroppen ifrån.
    Alltid roligt å träffa på dej på Ica tycker jag :)) man blir så glad, och du passar väldigt bra in där :))
    Vi ses säkert i veckan, ta vara på dig. Kraaam

    SvaraRadera