söndag 6 januari 2013

Tunghäfta....

Lider av extrem tunghäfta både här på bloggen, facebook & på Instagram.. Är chockad själv. INTE likt mig!  Skriver ibland en statusuppdatering på fejjan men raderar den oftast för att den känns trist, fööör banal, ointressant eller meningslös. Likadant med blogg inlägg. Jag som aldrig brytt mig om ifall jag vräker ur mig något trist eller meningslösa förut. :-D

Vet inte varför.. Mycket jobb nu iofs. 2 lediga dagar på 2veckor men det har inte hindrat mig förut. Antar att jag omvärderat lite & bara är allmänt omskakad och upp&ner efter sjukdomsbesked, helger, ledigheter & besök. På Tisdag börjar vardagen på riktigt igen. UNDERBART!  Ungar på dagis, Anders kommer vara på ön och jobba hela Januari iaf och jag har fått schema på mitt vikariat. Så det borde ju kännas som "vanligt" och börja rulla på snart.....

Men samtidigt så har jag bara siktet inställt på en sak. Pappas operation! Så lättad att jag är ledig den dagen & dagen efter. Och en resa hem några veckor senare bara för att umgås, skämma bort & stötta pappa efter operationen är snart bokad. 

Har tom gjort endel loppis fynd senaste dagarna men inte hunnit/orkat lägga upp dom. Det finns lixom bara EN ENDA SAK som känns viktig nu och det är att ta hand om familjen & mig själv!! 

Men nu är det verkligen dags att sova för om 4½h ringer klockan igen.  :-S  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar