tisdag 15 januari 2013

Agnes vår stora tjej eller det ska börjas i tid...

Idag när jag skulle hämta Agnes på Dagis va hon & 3 kompisar och lekte i "Kulan". Jag ställer mig och kikar in genom rutan, Agnes ser mig inte. Precis i ögonblicket innan Agnes får syn på mig så går hon fram till sin kompis & ger honom en puss på kinden. Hon får syn på mig och kommer utspringande jätte glad och säger att hon är "bråk-kär" med honom. Härom månaden berättade hon att hon pussats med en annan kille och att denna killen inte ville då. Han verkar ha ändrat sig nu..  :-D  Är det såhär "tidigt" det börjar?

Astrid hittade ett memory på loppis idag... Hon är lite för liten & rastlös för att orka. Men jag & Agnes tog en en match innan middagen. Hon är grym på att minnas & hitta paren.

Ni kan ju gissa vem som vann!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar