måndag 10 februari 2014

Blogg tips & "to die for" ...

Va inne på Rebeccas blogg "Hallonsemla" och läste tillbaka lite... Otroligt fin & inspirerande blogg. Mycket kloka ord om ekologiskt & hållbart leverne. Om hur man kan återanvända & minska sin konsumtion. Beundrar verkligen henne & önskar jag kunde tänka mer så. Även om jag faktiskt fixar loppis-stoppet väldigt bra. Och jag har inte ens varit inne i en klädaffär sen jag kom från Sthlm.

Hon länkade till KERO i höstas. Företaget som nog är mest kända för näbbstövlar men som tydligen också gör massa annat fint  i skinn. Det va ju ett par Kero barnsandaler jag hittade på Kupan för 5kr häromveckan. Agnes ÄLSKAR sina "Ronjaskor" och jag insåg nu ännu mer vilket FYND det va...

Och gissa om jag precis glömmer ALLT jag läst på hennes blogg om att minska konsumtionen. ;-D Hittade massa fina saker som jag verkligen skulle vilja köpa..  Damn U New York resa.. ;-D Får önska mig i födelsedagspresent ist..





Nyckelringshållaren är rätt billig så den kanske jag kan unna mig efter resan iaf... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar