måndag 3 februari 2014

Måndag: Komihåg, inköp & To do lista!

När jag kom hem igår kväll strax efter 23 så åkte Anders iväg för att fira en 40-åring. När han väl kom hem somnade jag typ i samma sekund. Och i morse när jag vaknade vid 6 va andra sidan i sängen tom.. På natten mellan Tors-fredag kommer han äntligen hem igen.. Räknar dagarna.

Fram till det ska jag se till att orka & försöka hålla alla bollar i luften.  Så idag innan jobbet satte jag mig med frukosten & skrev ner alla komihåg & to do´s dag för dag. Skridskor, möten, inköpslista, galonkläder mm mm

LISTOR IS THE SHIT!!! 
Man kan aldrig ha för många!

Har tänkt långlaga fläskkarre i ugnen (hittade ett recept som verkar underbart) under dagen imorgon. Då är middagen typ klar när vi kommer hem vid 15. Bara att ägna tiden åt barnen istf att ha middagspaniken. Och så får jag massa matlådor. 

Nu ska jag dricka ur kaffet, sminka mig & sen bär det av mot jobbet.. 
Arbetsdag 5 av 9.. på raken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar