söndag 23 februari 2014

Trött söndag..

Idag har jag sovit halva dagen. Liiite trött efter gårdagens urtrevliga Junta som slutade med att vi guidade Ken Ring & co upp till "Munken" efter en lite fotoshoot såklart. Ett stenkast från Munken lämnade vi dock över till några killar och vände tillbaka och gick till bilen dit vi va påväg när vi stötte på gänget bakom "Wisby Strand".. En twistad, otippad & rolig avslutning på en urtrevlig kväll med tjejerna!

Men idag påminde huvudet mig att det är bäst att hålla sig till öl och inte blanda!! Får sådan huvudvärk. Men det bjöds på urgoda drinkar på dom två mellanlandningarna påväg in till stan och goda drinkar går ju inte att låta bli. Helt klart värt det!!
Tack alla fina Junta-tjejer som kunde vara med. Så roligt att träffa alla & så roligt med en riktig partykväll i Stan. Nu är jag laddad av skratt, prat & roliga minnen!

Väl hemma vid typ 3 tiden möttes jag av detta.. Min man vet vad jag behöver efter en partykväll.

Vaknade med ont i håret i morse, åt frukost & somnade om till 13:30.. Eefter en dusch va jag på fötterna igen. Eller iaf redo för soffan & hockey-finalen.

Efter kvällsmaten va det dags för mig att röra på dököttet. Har återupplivat mitt "Runkeeper" konto, jobbar på en bra upptempo spellista & tog mig en 3km lång rask promenad. Sista biten sprang jag tom lite i intervaller. Nu är det hårda tag som gäller för jag har gått upp minst 4kg denna vintern. Så nu ska lära mig att röra på mig och gå ner till min trivselvikt igen..  Det svåraste just nu är att få tid till det bara...

Nu blir det "SSN News" sen hopp i säng!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar