torsdag 13 februari 2014

Sex and the New York resa!!

Kollar random avsnitt ur "Sex and the City" boxen i sängen varje kväll nu när jag är solo & barnen somnat... Har tröttnat tillfälligt på vänner-boxen.

Igår såg jag ett avsnitt där jag tyckte mig känna igen det gul/gröna ljuset i baren där Carrie & Co hängde och snart bekräftades mina aningar när dom gick genom Lobbyn.. Det va "Vårt" hotell, Hudson Hotell dom "va" på.. Samantha fick sig såklart ett nyp i sviten...   :-D

Vilket roligt sammanträffande..

Hotellets bar&restauranger är/va rätt trendigt & poppis. Tydligen är det ofta tjockt med folk i baren & restaurangen på kvällarna enligt recensioner på bla Expedia (där vi bokat resan) . Dyker även upp i flera av guideböckerna jag köpt & fått låna. kan förstå det när jag ser bilder från hotellet. Hur häftigt som helst! Ska bli sååå spännande. Bryr mig inte ens om att det ska bli en flygresa...

46dagar kvar nu... Kan knappt vänta! Dubbel lycka att då är Anders förhoppningvis tillbaka & jobbar på ön efter det. Blir en fin återhämtning för oss båda efter några tunga veckor. Can´t wait!

Störigast av allt just nu är att flertalet av dvd-skivorna till SATC-boxen ligger i ett svart case NÅGONSTANS i någon av alla jä*la flyttlådor. Hade med dom till BB när jag födde Astrid & har inte packat tillbaka dom sedan dess...Har ju snart sett alla jag har i boxen..

Well well.. Mina fina föräldrar skickade en NEW YORK guide DVD till oss i alla hjärtansdag present!! Ska bli hur kul som helst att se den imorgonkväll med mitt hjärta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar