måndag 21 december 2009

Jag hade fel...

Har alltid sagt att jag kommer ha problem m barnpynt i granen och pysslade saker som kommer hem från dagis. Alltid trott att vi kommer ha 2 granar en m barnens prylar & en "fin" som jag klätt. Kan nog bli så att jag får erkänna att jag inte kände mitt nya mamma-jag på den punkten..

Idag kom Agnes hem med en liten träbit m grön filtluva och ett stoooort vitt skägg. Hon hade visst målat dit ögon och näsa oxå men råkat limma skägget över hela tomtens ansikte. :-)

Nu står den ansiktslösa tomten på bästa platsen i vardagsrummet & jag blir alldeles varm i hela hjärtat, ett stort leende sprider sig och får jag en liten klump i halsen varje gång jag ser den. Kanske skulle åka till IKEA och köpa någon bra belysning för det är den vackraste tomten jag någonsin sett!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar