fredag 11 december 2009

Idag har de inte hänt någonting.. UNDERBART!

När Gunilla körde Agnes till dagis vid 9 drog jag och Astrid upp & la oss igen. Och vaknade först kl 12.30 igen. :-D Sjuuukt underbart. Sen gick vi ner & satte oss i soffan och kollade på film. Vi steg ur pyjamasen först kl 15, men då bara för att Astrid spydde ner oss båda. :-) Jag har inte ens tillåtit mig att tänka på disk, tvätt el något sådant idag! Det gjorde susen. Känner mig riktigt utvilad.
Hade även glömt bor hur sjukt mysigt det är att mitt-på-dagen sova med en varm & go liten bäbis. *Försöker spara känslan*
Kvällsmat blev Thai (igen) det är ju så bekvämt & gott. Och till efterätt/IDOL final snask tänkte jag/vi äta marängsviss. Vore ju dumt att tappa kilona för snabbt. :-) Skulle va lite kul att väga sig och sen om det hänt något sen hon kom.. borde iaf väga 3800g mindre. ;-) Kanske dammar av vågen i helgen. Känns som att svullnaden/vätskan i kroppen gått ner iaf.

Ikväll kommer svärfar oxå. Så i helgen blir det fullt hus igen. trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar