tisdag 1 december 2009

Hemma!!


Är verkligen ingen storfödare slutade m snitt igen dock först vid 9 cm.. :-) Kommer faktiskt inte ihåg mycket detaljer alls. Måste nog läsa journalen för att färska upp minnet innan jag skriver något här. :-)


Men vet en sak iaf. trots att jag "höll på" m värkar (helt i onödan) från fredag kväll till söndag morgon då jag snittades så va det en skithäftig upplevelse jag aldrig skulle vilja ha ogjord trots att det gjorde sjukt ont. Har fått göra en förlossning så långt min kropp kan. Bäcknet visade sig vara för trångt (precis som jag oroat mig för & frågat och undrat över på MVC & Auora) Tydligen va det jätte ovanligt så dom röntgade inte om man inte va extremt kort.. Ibland har verkligen magkänslan rätt alltså.

Dock höll inte magkänslan inte på min pojk-gissning. UL tanten hade rätt Det blev en lite flicka. :-)
Kom hem igår. Allt är lite upp & ner. :-)
Längtar till snittet läkt och ryggvärken gått över. Så att man kan börjar röra på sig ordentligt och komma tillbaka till vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar