fredag 15 juli 2011

Åhhhhh!! Semester...

Jobbade till 22 igår. Vilken känsla det va att gå hem. Har ju inte haft "bara" semester på 5år. senaste somrarna har jag ju varit helt föräldraledig eller så hade jag semester för att sen 2-3v senare gå på havandeskaps ledigt. I år är det bara dom här 4 veckorna sen börjar jag jobba igen. Känns både skönt, ovant & konstigt. Ska göra det bästa av dom här veckorna!


Vilken underbar natt himmel vi hade över Sthlm igår kväll. Knallrosa & orange. Det såg ut som det brann i horisonten. Påvägen hem från jobbet började det droppa lite & lagom till jag kröp ner i sängen smattrade det ordentligt på taket. Öppnade fönstret & somnade till det mysiga ljudet och den svala luften i sovrummet (är alltid supervarmt där under sommaren).


Fick ingen bra bild på himeln men ni kan ju ana...


Jag är en sådandär irriterande människa som oftast kan uppskatta alla väder... Går lixom inte att göra något åt det så varför gräma sig?? Den egenskapen har jag INTE fått av min pappa, han är kroniskt Lågtrycksintolerant!! ;-D

Nu ska det lekas med barnen, plockas & packas det sista!! Ikväll tar vi båten till Underbara Gotland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar