tisdag 12 juli 2011

Fy f*n för AFTE!!

Ser ett mönster... Har inte haft något större utbrott sen för nästan exakt 1 år sen. Men i förgår kände jag blåsan & nu är afte skiten ett faktum!!

Afte börjar som helt smärtfria blåsor men som väldigt snart övergår i ett sinnessjukt smärtsamt sår. Man får dessa i munnen. Förra omgången kunde jag knappt äta & dricka utan att ögonen tårades. Har sen dess hört att SB12 ska hjälpa & lindra så nu gurglar jag som en tok & bara hoppas & ber att det inte blir som för 1år sen... Det är helt galet att ett så litet sår kan göra sååååå sjukt ont. Förkylningsblåsor känns som en smekning i jämnförelse.... Läs mer om AFTE här!!

Fast samtidigt känner jag mig glad om det är så att jag har turen att bara få dom 1ggr/år. Fast inte så kul sätt att börja semestern bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar