tisdag 5 juli 2011

Älskar secondhand shopping!

Slog ihjäl tiden på "myrorna" i Sumpan igår i väntan på Anders som satt fast i trafiken mellan Järna & Södertälje. Agnes provlekte alla leksaker & fick låna deras personaltoa när hon blev akut toanödig, Astrid slet tag i allt hon fick tag i och jag svettades ymmigt(ingen AC där nere kan jag lova) & hade massiv kramp i armen av att bära på Astrid (släppa ner va det inte tal om). Men trots kaos hittade vi lite kläder & Agnes föll direkt för detta garaget..



Perfekt då jag har letat ett tag efter ett sådant här.


Brandmanströjan är ju högaktuell efter Agnes närkontakt m räddningstjänsten efter bilkrocken i Fredags! Andra tröjan passar båda mina barn. Agnes är en smalis (precis som jag va som liten) och Astrid knappar in på henne, drar stor 86 men mest 92 nu.


Toppen fina skor till tjejerna. "Nya" gympadojjor till Astrid då hennes gamla (ärvda såklart) luktar kattkiss efter allt för många vattenpölar & långsam torkning. Har gjort sitt helt enkelt! Och tuffa seglarskor till Agnes. ska sätta resår i öglorna så dom är snabba & lätta att dra på.

Andrahands shopping! Toppen både för miljön & plånboken. Önskar jag va lika bra på att sälja av allt sen. Endel åker iofs iväg på tradera, men jag blir lätt lite förälskad i mina fynd och sparar gärna. gobitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar