tisdag 26 juli 2011

Packar...

... aldrig kul att packa ihop & lämna underbara ön, goda vänner & bästa svärföräldrarna. Men samtidigt ser jag fram emot att åka till min barndoms (och nutida oxå såklart) sommarparadis, mina älskade föräldrar & min kära syster och hennes toppen sambo! Ser fram emot massa makrill, skaldjur & krabbfiske både stora & små!! Imorgon bitti bär det av västerut!




Tegelstrand here we come!!


Men först väntar 3½ timme båtresa & sen 60 mil (tippar på 7-8timmar) i bil. Jag ensam med båda barnen! Kommer nog flyta på fint då vi kommer iland 12:00 så vi hinner precis äta lunch på båten så Astrid borde somna & sova gott i några timmar (hon som är minst förtjust i att åka bil) så det börjar m sträckkörning i kanske 3 timmar. Sen får det bli som det blir. Det får ta den tid det tar. Hellre en glad än stressad resa. Laddar m kex, russin, drickor, cd-sagor & tålamod.

Anders stannar på ön över helgen för den årliga grabbfesten. Heldag m "hopp & lek" för att sen avslutas med middag & fest på kvällen! Han ansluter i väst på Söndagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar