måndag 25 juli 2011

Lite fler loppisfynd...

Varit tyst här senaste dagarna. Jag & Anders har lärt oss att vi inte är 25 längre & har varit rejält slitna efter 2 festkvällar i rad. Men oj va kul vi hade!! Anders sover just nu eftersom jag sov mellan 08 & 11. Och då va det inte igår vi va ute utan i förgår. Igår sov jag till 13 och sen låg vi likt 2 tonåringar i soffan & kollade 2 filmer irad efter Astrid somnat. Agnes hade en underbarkväll på Cirkus m fammo&fafa. Nu börjar jag äntligen känna mig rätt okej igen..


Nu till senaste loppis fynden!



Har hittat ännu en av mina favvo brickor & denna med etikett så nu vet jag att den heter "Monica" & kommer från Nilsjohan, 20kr. En fin grön vas som jag fingrade på när jag va där sist så nu högg jag den, 40kr. En röd fin burk, 30kr. En liten gräddkanna som vi inte har till våran stavanger servis, 5kr. Och mitt favoritfynd. En skitsnygg röd pennvässare, dock utan sådandär fästgrej men det spelar ingen roll. 30kr för den tycker jag är ett bra pris!





Kommer passa fin ihop m oranga skrivbordslampan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar