torsdag 7 juli 2011

Rotfyllning & hemma häng..

Va till tandläkaren idag & avslutade rotfyllningen. Lite obehagligt i början när dom spände upp gummiduken i munnen & borrade m låååånga smala sylvassa borren ner i rötterna. Kändes inte ett smack, tanden är stendöd så bedövning behövdes inte heller! Fick liiiite svimmkänslor bara för att jag tänkte på VAD hon gjorde men så viftade jag bort det och slappnade av. Dom har en superskön tempurkudde som man får när man ska ligga länge. Höll på att somna men så skulle dom röntga så då blev man uppryckt ur halvdvalan.. Tanden är nu klar & notan blev inte så saftig som jag trodde.

Sen åkte jag & kidsen och handlade för att sen skita i resten av "to do" listan. Astrid bar jag direkt till sängen, jag & Agnes tog en filt, några kuddar, ett fat m frukt & senaste MAMA och la oss under ett träd i trädgården. Agnes lekte sen i vattenspridaren men jag lyckades tvinga mig själv att ligga still och slappa iaf i 1 timme. Inte illa! Nu stramar det i huden på mina ben, hoppas dom fick liiiite färg iaf. Har inte så bra pigment, speciellt inte på benen.


Ikväll är jag ledig.. Blir en mysig kväll med familjen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar