onsdag 21 september 2011

12 timmar senare....

Phhhu!! Vilka intensiva dar det varit & idag speciellt.

Åkte till jobbet igår morse. Jobbade till 20 men det drog över till 20:30 då vi hade personalmöte sista timmarna. Får ett sms om att köpa blöjor hem & till dagis så det bar av hemåt via MAXI häggvik. Där lyckades jag slå ihjäl 30min varav 10 på babyavd. Hade riktigt mycket fina bäbiskläder men jag valde ett plagg som det bara stod Folke (mitt finfina kusinbarn) på!! Och så fick jag äntligen tummarna ur att köpa ny underlagskräm, har suttit m tops & jagat i botten på gamla flaskan i 3v nu..Finns iofs minst 3-4ggr kvar men det är så pilligt & kladdigt att hålla på. Föresten konstigt det där hur himla mycket det finns kvar i tuber/flaskor när det inte går att pumpa ur längre.. Fulknep av tillverkarna!!!Hur som helst så handlade jag klart & åkte hem. Packade upp, startade en maskin, tog ett snabbt bad & la mig vid 23.. Kl 6 började Anders klocka ringa sen snoozade jag i 1 timme.. Upp 07, sminka, kläpå, kläpå barnen & va på dagis 08. Sen bar det av direkt till jobbet! jobbat 09-18. Stressar iväg för att vara på dagis kl 18:30 Föräldramöte först på storas avd sen i halvtid gå över till lillas avd. NU 12 timmar sen jag stressade ur huset är jag äntligen hemma igen. Lååååång dag!!

Blev glatt överraskad av att mitt bok-paket från Adlibris äntligen kommit! Camilla Läckbergs senaste, "Änglamakerskan" på Ljudbok!! Och så fick jag en "order"på fejjan att läsa Marklunds "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varann" Så då beställde jag den oxå!! Fast det va först meningen att jag bara skulle ta den... Men ljudboken bara slank med... ;-D ÄLSKAR LJUDBOK!! Har ju minst 1 timme i bil varje dag att slå ihjäl!!

Nu ska jag slänga mig i sängen, läsa lite i min nya bok & sen soooova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar