fredag 2 september 2011

Har bytt målgrupp...

I sommar har jag stått vid tidningshyllor och bläddrat i både "föräldrar & barn" (som jag troget pren på i 3år, förnyade inte i våras) & "Vi föräldrar" men inte fått något "vill läsa begär" alls. Tidningen handlar mest om spädis, smakportioner, dagisstart & amning. Och allt det där är jag klar med. Känns som om dom mest riktar sig till föräldrar m barn i åldern 0-2 typ.. Så ännu ett lite nostalgiskt tecken på att vår småbarnstid är förbi.

Men min favorit sen 2-3år tillbaka (inte så mycket för den under Agnes första år), MAMA funkar fortf fin fint. Och varje gång den kommer så jag väntar in ett perfekt tillfälla ett krypa ner med den i soffan eller i ett varmt bad. Ibland ligger den i plasten en vecka innan jag får en lucka. Men det är så värt det & då blir det inte lika långt tills nästa nummer kommer. Upplever det som att dom riktar sig till en bredare läsargrupp.

Andra nyfunna tidningsfavoriter är: RETRO (hus&hem), Antikt&Auktion & antikvärlden.



Keep up the good work MAMA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar