tisdag 6 september 2011

Sömnlös...

Hopplöst när man bara ligger & snurrar halva natten. Kunde INTE somna igår kväll efter jobbet. Alldeles för mycket koffein & magfjärilar igår. Visningen igår hade gått jätte bra. Men jag kan bara ana vilket nervvrak jag kommer va vid budgivningen. :-D Nu börjar det gå upp för mig vad som håller på att hända & sentimentaliteten gör sig påmind. Men också längtan efter lugnet på ön & spänningen inför"det nya livet". Nu väntar några spännande dagar.
Kom hem från jobbet vid 22:45 igår och gick direkt till sängs. Sen började snurrandet. Astrid har tillfälligt flyttat ner till datorrummet för att Agnes skulle få sova i sin säng. Vi är i desperat behov av 2 barnrum, tyvärr funkade det ALDRIG med delat rum som vi hoppats!!! Vi har tröttnat på att dela säng m Agnes dvs att konstant ha fötter i ansiktet & att bli utprejade på yttersta kanten. Hur kan en så liten människa ta så mycket plats??
Sen sov även Astrid dåligt & gnydde halva natten och jag började lösa världsproblem. Så kl 02:53 va sista gången jag kollade på klockan. 05:51 börjar Astrid ropa -Mammma, Maaaaamma!!!



God morgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar