tisdag 6 september 2011

Fy F*N!!

HUR i HELVETE kan man göra detta mot sitt barn???

Det ni ser på bilden är när jag tittar på "Svenska Hollywood fruar" & Isabelle går till piercing studion m sin 1åriga dotter för att ta hål i hennes öron. Blev så till mig att jag glömde berätta vad jag va så arg på. Förutsatte att ALLA såg "Svenska hollywood fruar" :-D


Det vidrigaste jag sett!! Började stor tjuta. Än en gång: Hur i helvete kan man göra så mot sitt barn? -Alla tjejer har väl eller vill ha hål i öronen!? -Jag gör henne en tjänst för att göra det sen gör så ont!?
SERIÖST!! Sådär grät iaf inte jag när jag & Caroline i mellanstadiet tog bussen till Olofström & tog hål i öronen. Det va fnissigt & spännande!! Och nu finns även Monday-lillys ångest & smärta på film så att hon kan få återuppleva det när hon blir stor! BRA där!!
Och att likna det vid vaccinationen?? INTE samma sak. Jag är inte speciellt blödig & har inga problem m att ge mina barn sprutor eller ta blodprover. DET är inget farligt & jag mår inte dåligt av att dom gråter alls (tittar bara bort för att JAG ogillar sprutor) Vaccination är BRA för barn! Men det här är INTE bra! Jag brukar sällan opponera mig om vad folk gör med sina barn men här gick gränsen för mig & för vad jag tycker är okej!!!


USCH!!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med. Stängde av och gick och la mig innan dom visade det, ville inte se. Fruktansvärt! Vet att i tex argentina så har alla flickor hål i öronen och det görs i den åldern eller yngre. Där ses barn som pojkar om dom inte har hål. Förstår inte hur mammahjärtat pallar!

    SvaraRadera