torsdag 1 september 2011

Hur tänkte hon nu...

Varför berättade jag det där??? Hängde ut mina dåligaste sidor för allmän beskådning??

Jo för det behövdes en motvikt. Läste tillbaka senaste dagarna och om man ser till blogginläggen har det varit så himla häääärliga!! (stör mig själv sådana bloggar) Jag framstår som någon jä*la super mamma. Det har VAB:ats 2 sjuka barn (suger) & undertiden har jag gjort älg-chili (sköter sig själv), bakat kakor och haft super mysig picknick m barnen (picknicken va slut efter 5min då Astrid tryckt ner sin servett i saftglaset & sög på den sen spillde hon ut allt), plockat svamp (Måååste komma hemifrån) & varit på Skansen! Det jag inte har gjort är städat, duschat & packat & fixat inför visningen som jag borde.....

Jag vill inte framstå som perfekta morsan. Vill att ni ska veta att jag är precis normal och som dom flesta andra så därför vill jag även dela med mig av dom mörka & jobbiga stunderna. :-D

Så.. Nu är bloggen nere på jorden igen!!

Nu ska jag sätta igång Älg-grytan som ska stå i ugnen hela dagen...
Fasen nu lät det sådär irriterande Duktigt igen. Jag ska bryna lite kött, skära lök&morot, lägga det i en gryta m rödvin & grönsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar